duminică, 23 septembrie 2007

Mass-uri povestitoare

Mass1: Un roman traverseaza oceanul pe Titanic. La un moment dat vasul se loveste de un iceberg si incepe sa se scufunde. Romanul fuge disperat, ii da pe toti la o parte, sare intr-o barca de salvare si incepe sa vasleasca ca nebunu'. De pe punte, capitanul ii zice: Ba, stai ca mai sunt si femei aici! La care romanul ii raspunde: Da' tu ce crezi ca mie-mi mai arde de *****??
Mass2:
Unu evadeaza de la inchisoare. Intra intr-o casa si da peste un cuplu in pat. Ii cere tipului sa se ridice si il leaga de un scaun, apoi, in timp ce o lega pe femeie de pat, se apropie de ea, si o saruta pe gat, apoi se ridica si merge la toaleta. barbatul ii spune femeii: " uita-te la infractor! a stat multi ani la inchisoare si n-a mai vazut demult o femeie. Am vazut cum te-a sarutat pe gat. Dak vrea sex, sa nu te opui, sa nu tipi, da-i satisfactie, chiar daca iti este sila de el! e periculos, iar daca o sa se infurie, ne va ucide. Sa fii tare, iubita mea! Te iubesc! Femeia:Nu ma saruta pe gat, ci imi soptea la ureche. mi-a spus ca e homosexual si crede ca esti dragut, apoi m-a intrb daca avem vaselina in casa. eu i-am spus ca este in baie. Fii tare, iubitul meu.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Prea tare =)))))))))))