marți, 25 septembrie 2007

Mass-uri Misto

Mass1:Un dinamovist,un rapidist shi un stelist ajung in iad.Satana le da sentinta-->30 de biciuri pe spate.Fiinda nu au injurat pe stadion satana le da voi sa isi puna cate o dorinta inainte de biciuri.dinamovistul vrea o perna legata de spate.Zis shi facut.Dupa 10 biciuri perna se face parf shi ia 20 de biciuri pe spate.Rapidistul vrea doua perne legate pe spate.zis shi facut.dupa 20 de biciuri pernele se fac praf shi ia 10 biciuri pe spate.ajungand la stelist satana zice:ai voie sa iti pui 2 dorinte pt k esti suporterul celei mai bune echipe din romania.stelistul zice:1.vreau 200 de biciuri 2.il vreau pe dinamovist legat de spatele meu.zis shi facut.. da mai departe dak esti STELIST....

Mass2:ma numesc gheoghitza/si jur cu mana pe coitza/cand am sa fiu la gradinitza/am sa *** orice fetitza/si cand am sa ma fac mai mare/si pe doamna invatatoare/ca e frumoasa ca o floare))

Mass3:Foaie verde si-o lalea, Pe profi naiba sa-i ia. Foaie verde tufanica, Astia creierul ne strica. Foaie verde liliac, Profu' e aurolac. Foaie verde frunza-ndunga, Cand ii vad borasc in punga. Foaie verde ghiocel, Diriga-i ca un purcel. Foaie verde hop-siasa Asta-i viata-n scoala mea! ( dak nu esti toci dal mai departe )...scz de mass da era prea misto sa nu il dau mai departe....

25 de comentarii:

Anonim spunea...

e ceal mai tare site pe kre lam gasit:);)

Anonim spunea...

sunt de acord

Anonim spunea...

http://www.muzica-filme.com
http://www.muzica-filme.com/top
http://www.muzica-filme.com/forum
http://www.muzica-filme.com/chat

Anonim spunea...

Mai am si eu 3 mass-uri:

1) A murit Laurentiu Duta :O faimosul cantaret intr-un accident :O,,, nici mie nu-mi vine sa cred :(( uita-te si tu frate :| http://matrixpedia.forumclan.net/Laurentiu-Duta-h130.htm

2)Toti utilizatorii Yahoo Messenger sunt rugati sa intre pe http://matrixpedia.forumclan.net/Yahoo-h131.htm pentru a semna petitia in care ne aratam dezacordul fata de decizia Yahoo de a pune taxa pe Messenger.

3) Doamne!!! :O:O Elodia a fost gasita. A fost descoperita de politistii din Buzau intr-o padure de la marginea Buzaului. :O Din pacate aceasta nu mai traia cand a fost gasita :|:(( Nu-mi vine sa cred. Uite si tu aici http://matrixpedia.forumclan.net/Elodia-h132.htm

Anonim spunea...

ymy place site-ul...super cool...tzinetzy-o tot asha...

pescarul spunea...

Je'o mapel Vasile Mure,
Je venit de la padure.
Je gasit nevasta-n pat,
Se randevu cu'n alt barbat.
Cuan je preparai ciumagu,
Je'o mapel a sarit gasdu.
A sarit in urzici,
Si-a facut la cur basici!

pescarul spunea...

O baba trecea calea ferata si un tren la 2 metri de ia o fluiera da baba zice:
- Fetele cuminti nu intorc capul dupa baietii golani!

Anonim spunea...

sami suga pula toti cantareti da muzik usoara si popular...si care mai zice da manele sa le dau la muie la tot neamu lor de romani sapalaciti=));)):)):))

Anonim spunea...

bagamias **** in steaua

Anonim spunea...

sami bag pula in toti cocalari care nu tin cu steaua.
sa va fut pe toti in gura

steaua
steaua
steaua
steaua
steaua

Anonim spunea...

Steaua e numai una!!!!Muie la dinamovisti.Castigam campionatu' javrele draq.Va ofticati fugiti ca disperatii ca va omoram spurcatiilor.Am facut istorie in 1986 si voi:Nu are nik castigam si noi.Oare ce castigati?Maciuca?e prea mult.Steaua are fani,cantece si stadion.Nu ajunge ca Dinamo sa puna in loje deasupra tiple sau alte chestii ca sanu intre apa si zapada:))!!
Doar atat va mai spun!!Forza Steaua!!!!

Anonim spunea...

Ce drog ciudat
Esti ros-albastru fermecat
Ma duci la cer , si-nnebunesc
Doar cand te iau simt ca traiesc
Doua culori ce le ador
Ca heroina, sunt cu mine pana mor
Gandul imi sta
Doar la STEAUA
Cel mai puternic drog din toata viatza mea !
Orice ar fi ...(Orice ar fi)
Te voi urma ...(Te voi urma)
Oriunde ar fi locul unde tu vei juca...(Tu vei juca)
STEAUA acum... (STEAUA acum)
STEAUA mereu...(STEAUA mereu)
O singura echipa e-n sufletul meu !

Are Dinamo asa ceva?Voi strigati ca niste javre castrate care cautati de mancare:,,Di-na-mo Di-na-mo''Va fkt manea Jean de la Craiova in 2007 si tot o mai ascultati=))))))

Anonim spunea...

bai sa-mi bag pl in gura stelistilor...X(X(...DinamO...e cea mai tare echipa...ce drq..si nu va mai dati mari ku Steaua voastra!!care-si da auto-gol:)):)):))sa va fie rusine..huooooo~~~~!!!FortzA DinamO

Anonim spunea...

dinamo cea mai cacacioasa echipa

Anonim spunea...

nu sunt de acord cu niciunul kre tine cu dinamo s-au steaua etc....stiu k craiova nu a jucat asa de bn in ultimul tp dar totusi ne-am mai ridikt in clasament...................dnd totusi sunt fata hai ,,U"Craiova si cei care tin cu alte echipe sa imi manance pizdda si sa ma pis pe el

Anonim spunea...

hei imi vine sa ma futtttttttttttttttttttttt

Anonim spunea...

dak are cineva chef de sex sunati la nr 0758572010

Anonim spunea...

dak are cineva chef de sex sunati la nr 0758572010

Anonim spunea...

dak are cineva chef de sex sunati la nr 0758572010

Anonim spunea...

HAI STEAUA CEA MAI TARE NU-TI CONVINE TACI SI-NGHITE.. :p .l.

Anonim spunea...

STEAUA e numai una iar dinamo papa pula

Anonim spunea...

DINAMO e cel mai tare cine nu ma crede ma linge intre picioare

mihaela spunea...

Dinamo este cel mai tare
nimeni asa putere n-are
o sa chastigam
si muie la stelisti dam

ciuca mihaela(dj_raluk) spunea...

hai dinamo,hai dinamo
cea mai tare echipa

Anonim spunea...

La păskut oile DinamO.DA ka nu fani dinamo să treaka cu vacile.<<<