duminică, 23 septembrie 2007

Mass-uri de dragoste

Mass1: Intr-o zi, ne-am jucat la carti iubirea.. Am impartit egal cartile si jocul a inceput.. Am aruncat pe masa o CLIPA.. Dar tu mi-ai arncat o ZI.. Si am pierdut o carte.. Scot din carti AMINTIREA.. Dar tu pui repede UITAREA.. Si am mai pierdut o carte.. Pun jos o carte INTREBAREA.. Dar tu imi arunci TACEREA.. Si n-ai castigat o carte.. Pun asul TE IUBESC.. Dar din priviri,tu-mi arunci asul TE-AM IUBIT.. Trist,tacut,ma ridic pentru ca AM PIERDUT.. Eee....prostii pentru ca mai am inca o carte SPERANTA!!!!!nu rupe acest lant.........dal mai departe daca iubesti

Mass2:
Vorbe dulci sunt usor de spus, lucruri dragute sunt usor de cumparat, dar oameni de treaba sunt greu de gasit, viata se termina cand tu incetezi sa visezi, speranta moare cand tu incetezi sa crezi, dragostea se termina cand tu incetezi sa mai tii la cineva, prietenia se sfarseste cand tu nu mai imparti, asa ca imparte cu cine crezi ca iti este prieten, sa iubesti fara conditii, sa vorbesti fara intentii, sa daruiesti fara motive, sa tii la cineva fara explicatii, e inima adevaratei prietenii.

6 comentarii:

Anonim spunea...

foarte tare;):X:X:Xaweet

Anonim spunea...

mass 1 urat:P

Anonim spunea...

thare:X:X j eu iubesc pe cnv mult:X:X j...ar trb sa dau un mazz d asta:):P...J.H. sa stii ca te iubesc mult:X:X...

Anonim spunea...

dap frumoase mass-uri si eu vreau sa spun k iubesc pe cineva mult:X:X:X:X

Anonim spunea...

zloboz sa te bata urat ,urat alte massuri nu stiti sa puneti

Anonim spunea...

Masurile sunt ff Frumy..sh..Bla bla bla :P mda imi sh sa plang la cat de induiosatoare sunt :))