duminică, 23 septembrie 2007

Mass-uri despre mass-uri

Mass1: Nu sunt un adept al mass-urilor pros-*test*-('")i,inutile, lipsite de scop, menite doar sa supere sau sa cominice lucruri lipsite de interes pentrui cei mai multi. Dar mass-urile din categoria bancuri sunt fenomenale unele, si m-am gandit sa postam si noi cateva dintre cele mai haioase, ca avem de unde. Dar va cer ca mass-urile sa nu contina un limbaj vulgar sau obscen,eventual eliminati partea compromitatoare. Asa fac si eu. Sa incepem: Hai sa dam mana cu mana Cei cu 4 la romana shi cu 2 la geografie Dao draq de chimie Hai sa copiem vecine Vino-ncoace langa mine Da fitzuica la un loc Amandoi s-avem noroc AMANDOI URAM FRANCEZA amandoi uram engleza Mate chiar k ne framanta Si diriga nu ne-ncanta Unde-i unul nu-i putere La suflat si copiere Unde-s doi puterea creste A-nceput de ieri sa cada Cate un elev pe strada Si mai cad in continuare De a tezelor teroare. Ca au profa la romana O vaca nebuna, Si la mate un mistret, O clasa ca un cotet. La fizica si chimie, Cate-o sperietoare vie, Numa trei stiu ca sa puna Si sa urle pan’ la luna. La istorie, ce sa faci, Profa te scoate din draci, Ca la teze si lucrari Da note la “domnitori” love you!, striga englezul.....i love you! raspunde ecoul je t'aime! zice francezul......je t'aime zice ecoul te iubeeeeeeesc! zice romanaul....te iubeeeeeeeesc zice ecoul striga shi chinezul: ciang xiong to hoan hui!.....ecoul: ce ai zis, ma?

Mass2: NU dau mass-uri mai deloc daor daca e ceva important sau daca mai dau un banc ceva : - Care-i diferenta intre fetele de 8 , 18 , 28 , 38 , 48 , 58 si 68 de ani ? La 8 - O duci în pat ca sa-i spui o poveste. La 18 - îi spui o poveste ca s-o duci în pat. La 28 - Nu trebuie sa-i spui o poveste ca s-o duci ?n pat. La 38 - Ea îti spune o poveste si te duce în pat. La 48 - Trebuie sa-i spui o poveste ca sa eviti a fi dus în pat. La 58 - Stai în pat ca sa eviti povestea ei. La 68 - Daca reusesti s-o mai duci ?n pat , asta da poveste !! ...... - pt toti obsedatii de massuri....Vreau sa va multumesc tuturor care mi´ati trimis mass´uri pe parcursul anului trecut. Datorita bunatatii voastre am trecut prin urmatoarele: 1. Am citit de 170 de ori ca, contul meu de yahoo va fi sters. 2. Am cam 30000de ani plini de ghinion in fata mea si am murit deja de 671 de ori pt ca nu am dat toate mass-urile mai departe. 3. Mi-am sacrificat o mare parte din economii pt micutul Ionut care saracul de el e de 3 ani tot nou nascut si in spital in stare critica. 4. Telefonul meu gratuit Nokia nu a ajuns la mine niciodata si nici televizoarele si miile de dolari nu isi fac simtita prezenta. 5. Mi-am scris numele de sute de ori in petitii si astfel am salvat viata unui pitic transsexual cu 3 ochi

Mass3: SPECIAL PENTRU CEI CU MASS-MANIA: Aho! Aho! copii si frati! Voi tzarani si retardatzi, copii prosti, handicapati... manelisti si alti kktzi! Analfabetzi si ratatzi... statzi pe blat si nu miscatzi... si cu mass-uri incetatzi... ca eu sunt miserupist... si ma doare`n **** fix... de noroc si de iubire... de destin si nemurire... de bancuri seci, cretine... tzine pentru tine... v`ash bate`n cap non-stop pe totzi...Dragi cretini si idiotzi! Bafta All

44 de comentarii:

Anonim spunea...

tare rau

Anonim spunea...

doar atatea???..........shi mai multe shi mai noi punetzi:P

Anonim spunea...

soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooper nashhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhpa................cele mai nashhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhpa

Anonim spunea...

soooooooooooooooooooooooper nashhhhpa...........cele mai nashhhhhpa massuri din lumea asta

Anonim spunea...

ma sincer sa fiu mie imi plac massuri astea adica anti massuri ptc urasc massurile alea ca iti moare mama si bla bla bla deci fara massuri ca inebunesc incetx-(((((((

Anonim spunea...

soooooooooooooooooooper masuri dar cam putzine

Anonim spunea...

waaaaaaaaw!iar mass-uri,psihologul mi-a zis k am innebunit,dar vocile din capul meu spun k nu este adevarat...no more mass

Anonim spunea...

ba ce massuri dedoi lei dati parca ati fii la gradinita incetati cu massurile astea tampite si compuneti ceva mai nou

Anonim spunea...

ahoo ahoo!femei si fetite veniti desbracate la mine in fata portiti si mie va alaturati in pat si bomboane eu va dau si la tate si la coaie si la pula si la pizda eu am cate o metoda

Anonim spunea...

hai..mai ca,s tari massurile astea....imi pak.....ar trebui sa puneti mai multe...wa pooop

Anonim spunea...

oofffffffffffffffff ma enerveaza masurile dela fete frumoase

Anonim spunea...

wwwwooooowwww.....cred k o sa ajung sa fug pe campuri de atatea mass-uri ma sacaie nu le suport aiurea >:P

Anonim spunea...

mie una imi plac foare mult massurile si as mintzi dak as spune k le urasc. imi place si sa le citesc si sa le trimit.....chiar nu sunt naspa deloc dar ma rog fiecare cu gusturile lui. surorii mele nu-i plac nici nu vrea sa auda de ele chiar ea a fos cea care a scris comentariul de sus ala in care a spus ca ar fugi pe campuri sau ceva de genu...v-am pupat si pt cei care sunt dependentzi de massuri am un sfat:nu va opriiiiitzi

Anonim spunea...

pe mn chiar nu ma deranjeaza massurile...doar ca ma supra- enerveaza ...

astae diferenta.....asa ca daca vreti masuri ....trimitetivi-le voua:)):))...:):):):

Anonim spunea...

imi plac massurile...cine vrea sa vb cu me si sa tr massuri sa intre pe dienutza_ingerash94...foarte tari , sunt szuper

Anonim spunea...

mie imi plac massurile! mai da ti fratilor :x

Anonim spunea...

d c spuneti lucruri rele dspr massuri!?!?!?!? mie una chiar imi plac mai dati friends!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

massurile sunt foarte proaste uneori ba te sperie asa k nu mai fiti prosti si le trimiteti

Anonim spunea...

c tare e mass-ul 3 l-am trim shi yo

Anonim spunea...

SSSSSSOPER !!!!Anti masss antii-mass

Anonim spunea...

bai mai lassama cu massu-rile astea de cacat!!!

Anonim spunea...

bravo nene,era si timpul sa-i potoleasca cnva pe disperatii astia, bravo,chiar mi-a placut

Anonim spunea...

frate parca a dat strechea in voi lasati in puii mei massurile ca suntem satuy de asa cv.....oricum au haz macar.....pooop

Anonim spunea...

imi plac massurile la nebunie:x

Anonim spunea...

imi plac unele massuri dar altele sunt naspha rau de tot frate

Anonim spunea...

nu imi plac decat massurile care transmit un adevar...imi placea ala cu povestile :))

Anonim spunea...

bv mai...asa te vreau;)....

Anonim spunea...

cele mai nashpa massuri:(

Anonim spunea...

e sooper mass-u asta...shi s potriveshte cazului meu ...


da ma rog e mijto rau d tot
:)):)):)):)):)):)):))

Anonim spunea...

bai frate....unele massuri is de kkt..sincer..dar altele ..is chiar mijto!!!parerea mea

Anonim spunea...

dati mai si voi massuri calumea nu dalea de cacat si terminati cu massuri de genu "in seara asta iti va muri ....."cel mai moolt imi plac massurile despre emo

Anonim spunea...

sa curga massurile dar dalea mijto

Anonim spunea...

care sunteti cu mn loatimi id sympatyk_jmekeryta

dutco spunea...

io de cand am net am inebunit de la atea massuri ji sincer sa fiu unele erau frumoase da altele sa moara ... ji in altele zicea k o venit de nujtiu unde sau k o plecat la dracu ar fi bine sa plece

Anonim spunea...

ba ce massuri !!!!!! nashpa rauuuu de tot si putine !!!!!!

Anonim spunea...

Un simplu gand imi umple capul cu o durere ingozitoare, cand ma gandesc ca lumea toata s-a intors impotriva mea, pur si simplu ma simt stinghera intr-un loc stramt, intunecat, un abis al singuratatii... nici un prieten nu mai e de partea mea, sunt alte lucruri mai "distractive" pentru ei, eu nu-s decat un virus pentru ei, eu nu mai exist... chiar in clipa in care am crezut ca-mi sunt prieteni... am fost tradata, rapusa de o sabie neagra pe care sincera sa fiu si acum o mai simt in adancul inimii, cum imi sfasie fiacare pata de speranta si-mi lasa rani adanci... nu mai pot suporta, imi vine sa mor imi vine sa cred k viata e doar o pierdere de timp, ce viata e aia cand esti tot timpul singur, ravnind dupa un zambet mic... nu vrei sa ma ajuti?Ai fost vre o data pus in situatia asta?

Anonim spunea...

Foaie Verde Sio Lalea Sunt Akum In Tara Mea...Dar Nu-mi Pare Rau Deloc Ca Ma Fut Aici Non Stop:P

Unknown spunea...

sunt super tari massurile astea tineti-o tot asa dar puneti si voi mai multe

Anonim spunea...

in pulaa mea... deobicei urasc massurile da cu asta sun de acord...in pula mea loavar dracu de tarani mai terminati in pula mea cu massurile cala cate massuri am primit cred car fi trebuin sa mor de vreo 100 de ori, sa moara mama de vreo 50 de ori,am vreo 5000 de ani de ghinion si alte porcarii...

ana maria spunea...

ce misto nici nu lam citit

Anonim spunea...

mie imi plac mass`urile dak vretzi sa vb cu mie id meu este tanya_4you17

Anonim spunea...

cele mai proaste masuri din lume sunteti de cacat amice

Anonim spunea...

soooopeeer

ioana..alexutza spunea...

mai bn de atat puteti?