duminică, 23 septembrie 2007

Mass-uri despre scoala 2

Mass1: Ce fain ar fii daca la mate am invata sa socotim cati avem in lista la romana sa le citim numele la istorie sa invatam cele mai vechi iduri la muzica sa invatam cantecul yahoooului la engleza sa citim instructiunile la franceza sa vb cu francezi la sport sa ne antrenam la butonat la geografie sa invatam in ce zona se afla cel mai mare grup de messengeristi si la religie sa invatam cat de sfint este yahoo-ul (da mai departe daca nu esti tocilar) ......... c tare iii :lol:

Mass2: Vine profa!!!groaza mare, in ghiveci se usca-o floare, deschide brusc catalogul, si incepe monologul: k nu-s florile udate, k ferestrele sunt sparte, k perdelele sunt rupte, k la noi in clasa pute, k nu suntem patrioti si k suntem idioti, k ni capu'tot la rele si k noi facem belele. vede banca!!! e pictata cu desene, unele sut chiar obscene si s-apuca de predat noua lectie de kkt!!!! .... dati mai departe ca dak nu sunteti tocilari .... sorry pt. cei q dnd Doamne,Dumnezeul Meu ,Da-mi Vacantza Tot Mereu,Fa Din Doua Un Semestru,Fa Din Mine Un Maestru,Fara Scoala,Fara Teme,Fara Mate,Nici Probleme,Sau Macar Dak Se Poate Subiectele La Mate,Dar,Cu Tot Cu Rezultate.Dumnezeu Cu Mila Ta ,Anuleaza,Te Rog TEZA !!! Da Mass-ul Mai Departe Dak Nu Esti Un Tocilar ...srry..l-am primit...l-am dat.ci-*test*-('")e-l please!!! De-ar fi scoala o tigara si profesorii tutun ,as fuma la nebunie sa ramana numai scrum (dati-o mai departe dak nu sunteti tocilari)...srry d mass da nu suport scoala.... legile elevului 1. Intotdeauna are dreptate, chiar daca nu i se da. 2. Nu copiaza niciodata, consulta. 3. Nu doarme in timpul orei, reflecteaza. 4. Nu vorbeste, schimba impresii. 5. Nu-si distrage atentia, studiaza anatomia mustelor. 6. Nu chiuleste, e solicitat in alte parti. 7. Nu ramane corigent, e lasat corigent. 8. Nu fumeaza, se stimuleaza. 9. Nu injura, se descarca. 10. Nu insulta profesorii, le amin-*test*-('")e ceea ce sunt 11. Nu ci-*test*-('")e reviste in timpul orei, se informeaza. 12. Nu distruge scoala, o decoreaza. 13. Nu arunca creta, studiaza legea gavitatiei. 14. Nu rade in ore, e fericit.TRIMITE MAI DREPARTE DAK NU ESTI TOCILAR(ia sa vad cati tocilari am yo)

Mass3:un student pica la examenul de matematica. - Domnule profesor, daca va pun o intrebare logica si nu stiti raspunsul, imi mariti nota? - Da, sigur! - Ce este legal dar ilogic, ilegal dar logic, ilogic si ilegal, toate in acelasi timp? Profesorul se gandeste, face scheme pe hartie, dar nu stie raspunsul. - Bine, uite, ti-am pus 8 in loc de 3, acum spune-mi si mie raspunsul. - Faptul ca dumneavoastra aveti 69 ani, iar sotia dvs. are 22 ani este legal, dar ilogic; faptul ca sotia dvs. are un amant de 21 ani este ilegal, dar logic, iar faptul ca dvs. ii mariti nota amantului sotiei dvs. este si ilegal si ilogic !!!! mori de ras, DIN CAZ REAL

Mass4:Doamne,Dumnezeul Meu, Da-mi Vacantza Tot Mereu, Fa Din Doua Un Semestru, Fa Din Mine Un Maestru, Fara Scoala,Fara Teme, Fara Mate,Nici Probleme. Sau Macar Daca Se Poate Subiectele La Mate, Dar Cu Tot Cu Rezultate. Dumnezeu,Cu Mila Ta,' ANULEAZA,TE ROG,TEZA!!! (Mass) Da-l mai departe daca merita sau nu!

9 comentarii:

Anonim spunea...

super mess-uri.....puneti mai multe plz....

Anonim spunea...

super...mess-uri le-am trimis la profi....i like me....

Anonim spunea...

siper tare massurile

Anonim spunea...

super mass-uri le-am trimis si eu la profi:*:*

Anonim spunea...

sooper tari mass-urile

Anonim spunea...

am trm mass-uril la totzi profii enrvantzi
m-ai ales profului de religie
id lui: ionuttanasie

Anonim spunea...

ala cu profu de religie am luat idu lui ms iam zis sa se caute pe net la massuri despre scoala (pagina asta)

Anonim spunea...

Mistoooo rauuu

Anonim spunea...

super tari :*