luni, 24 septembrie 2007

Mass-uri Funny

Mass1: eu copac,tu lamaie/eu fac fructe,tu iei ****/eu vampir,tu dracula/eu sug sange,tu sugi ****/asta-i tara lui Dracula,unde fraierii sug ****.....)))

Mass2:
Alcoolul este cel mai mare duşman al omului! Dar să nu uităm că cel care fuge din faţa duşmanului e un laş!

Mass3:
azi predam "pumnul" definitia pumnului: pumnul este partea de vorbire care muta maxilaru dintr-o parte in alta si raspunde la intrebarea :"MAI VREI??")))))))....special pt *****le antipatice

Mass4: vand ciorapi de tot felul de culori,cu dungi,gaurite,etc etc...sunatzi la nr...0747818857

Mass5: Ma numes Banel Nicolita si am facut o intelegere cu patronul Yahoo . Pt fiecare persoana care primeste acest mesaj primesc cate 1000 de lei . Sa strang si io de niste ochelari , poate o sa dau gol in poarta care trebuie . Daca ai inima trimite mesaju` asta mai departe MASS tare rrau d tot (ma$$$)

Mass6: noul slogan mastercard : trip to Madrid with private jet... 25.000$ hotel rooms for 21 players.... 35.000$ the look on 15.000 romanians' faces when Banel kicks the own goal.... priceless

Un comentariu:

Lucy_boss_4ever spunea...

Razuieste vopseaua dupa 3 mercedesuri ji ai ocazia sa castigi : 1) 1000 de injuraturi de mama
2)100 de amentitari cu bataia ...
Sau marele premiu o excursie de 10 zile la reanimare oferta limitata ... =)) dal mai departe e prea belea by Lucy boSs ...