duminică, 23 septembrie 2007

Mass-uri cretine

Mass1: Sal all (CHIAR NEINTERESANT,CE MA FUTE PE MINE GRIJA CA AI VENIT SAU CA AI PLECAT TU)

Mass2: Mã duc sã mãnânc,sã fac dush,sã ma fut,etc.. (SI AM DOARE PE MINE IN PULA DE CE FACI TU)

Mass3: “X-ulescu” knd intri p mess sã-mi dai buzz (DE CE TREBUIE SA DAI MASS NU POTI SA SCRII DOAR ACELEI PERSOANE)

Mass4: Care are mel aia noua a lu` guta? (MI-ASH PULA IN MANELELE VOASTRE,DACA VRETI SA NU VA MAI FACETI DE RAS INSTALATI-VA ODC SAU DC++)

Mass5: Cine shtie o adresa pt “un futut de kkt” (NU STII SA FOLOSESTI GOGLEUL? NORMAL ESTI UN RATAT!)

Mass6: Pa all k maine merg la mama dreq (NU NE PASA ! PLEACA)

Mass7: daca nu dai mesajul asta mai departe ,o sa-ti moara toata familia in interval de un an....unu cate unu,in ordinea ab in care tii la ei (nu injurati pls.........nici io nu voiam sa il dau mai departe dar e prea ciudat) asta e pe bune deci trimite!!!!! stiu K NU crezi ....dar e adevarata. fara mishto.treaba ta!!!!! deci dak nu trimiti acest mesaj tuturor din lista ta in 2 minute o sa ai ghinion peste tot. daca il trimiti o sa ai parte de noroc indragoste si maine o sa ai o surpriza placuta. nu e ...srry lam prim si eu (MASS)

2 comentarii:

EU spunea...

prea tare =)))

Anonim spunea...

daka un tampit inventeaza asa ceva,voi chiar credeti???....ce copi;))